Kui mees ostab uue auto, siis ta teab juba ette, et temaga ollakse liisingu kaudu seotud mitmeks aastaks. Mida kiirem ja vihasem, seda kulukam. Auto välimuse säilimiseks tuleb teda viia pesulasse, salongihooldusele ja ülevaatusele. Mida kauem temaga koos olla seda kulukamaks sellised hooldused muutuvad sest iga aastaga vajab ta neid tihedamini. Nii et autot soetades peab enne aru pidama, kas selline lõbu liialt palju maksma ei lähe.
Kui juba eos kasutatud auto muretseda on esialgne investeering väiksem aga samas peab närvikava tugevam olema, sest iial ei tea milline jupp tal ootamatult alt võib lennata. Väga palju sõltub ka eelmisest omanikust ning sellest, kui hästi ta sõiduki eest hoolitses, kui tihti õli vahetas ja kuidas käike vahetas. Veab kui autol on ainult välised kahjustused, seda saab ikka korda teha, pealegi mõnda meest väikesed kriimud ja ilmsed kulumisjäljed ei häiri. Nad ütlevad, et see annab autole teatud iseloomu juurde. Aga hullem on, kui ostad endale justkui korras masina ja siis selgub, et tegelikult on mitmeid varjatuid vigasid, mille korda tegemine võib kena kopika maksma minna. Seetõttu peab ikka järele mõtlema, kumb on rohkem vaeva väärt, kas uus või kasutatud sõiduriist.
Mõni sõidab lausa välismaale, et endale sealt meelepärane auto leida. Nad ütlevad, et kohalikel autodel on kõigil sama viga küljes. Keskkond ja ilmastiku olud kus neid kasutatud on on ju samad.
Aga kui hästi ka oma autot ei hoia, ei tea kunagi ette millal mingi mölakas talle tagant sisse sõidab või parklas ust mölgib. Lisaks on ju veel hirm oma varandusest ilma jääda. Ei tea iial millal keegi teine mehe omandi lõbusõidule viib. Ärkab hommikul üles ja parkimiskohal on ainult kummimuster. Ja selle vastu ei aita ükski kasko.
Ütleme siiski, et nii halvasti ei lähe ja mees, kes noorena endale uue auto muretses sõidab temaga terve elu ning tunneb hästi hooldatud sõiduki üle suurt heameelt. Mõni teine vahetab iga paari aasta tagant autot, sest talle meeldib uue auto lõhn ja ta ei soovi ennast liigsete hoolduskuludega koormata. Olgu sellega kuidas on, igalühel on õigus omadele valikutele aga mõlemale meeldib linna peal teistele meeste ees oma korras sõiduvahendiga eputada.
Kõik mehed ei taha eputada. Neile on auto pigem praktiline abimees, kui pereliige. Neile piisab auto paagi täitmisest, akna pesust ja äärmise vajaduse korral mõne jupi asendamisest. On ka selliseid mehi kellel on lausa mitu autot. Üks igapäevaseks kasutuseks ja teine erilisteks puhkudeks. Veel on mehi, kes kasutavad küll autot regulaarselt aga pole üldse auto tõelised omanikud. Mõni tellib takso.
Korraga koitis mulle miks mehed autosid naistega võrdlevad. Naise
ülalpidamine ja hoidmine on ju nii identne auto pidamisele ja
hooldamisele. Ja pirtsakad ning ettearvamatud on mõlemad. Loe nüüd artikkel uuesti läbi ja asenda sõna auto ühe teise sõnaga. Kõike seda öelnud, olen ma märganud, et mehed kaaluvad autoostu reeglina tõsisemalt, kui naisevõttu. Rumalad, rumalad mehed...
Ja ärge unustage siis, et 15. aprillil lõppeb naastrehvide lubatud kasutusaeg. Pange siis aeg hoolduseks juba kirja ja laske ka õlitaset kontrollida. Meeldivaid sõiduelamusi kõigile autoomanikele.
Appi kui lahe! Esimest korda olen sinuga 100% nõus ;))
VastaKustutaAitäh Sulle, mul oli endal ka väga lõbus seda lugu kirjutada.
Kustuta