reede, 15. august 2014

Tähelepanelikkusest

Ei, mu armas lugeja, ma pole Sind maha jätnud. Lihtsalt juhtus nii, et elust kirjutamise asemel ma tegelesin lihtsalt elamisega, ehk siis kogusin materjali, millega igal nädalal sind pisut lõbustada. Aga on aeg vaikimisele lõpp teha ja selleks andis tõuke täna hommikune mõttevahetus.
Me naised kipume alatasa üldistama ja ütleme, et mehed ei ole tähelepanelikud. Mul on mõne aastaga kogunenud terve faili täis vastupidist tõestavat materjali. Täna hommikul lisandus sinna veel üks intsident. Nimelt töötan ma hetkel ühes Tallinna asotsiaalses linnaosas asuvas kontoris. Seda kontori hoonet jagab lisaks minule veel kaks ettevõtet. Ma olen ainuke naine selles kontorihoones. Täna hommikul üllatas mind vastas kabinetis töötav mees sellise mõttega, et täna tuleb vist kuum päev. Küsisin, et ei tea kust tema sellised andmed võtab. Ta vastas, et talle olevat öeldud, et kui ma kannan sinist või helesinist riietust siis tuleb ebatavaliselt soe päev. Ning tõepoolest, sel suvel olen ma ebatavaliselt palju kandnud just taevakarva kleite, kostüüme ja pükse. Ise ei osanud aga sellist seost oma riietuse ja ilmaga luua. 
Nii et naised, olenemata kus te töötate ja kui matsid teie töökaaslased ka ei tundu, alati tuleb enda eest hoolitseda, sest ka kõige ebatõenäolisemas seltskonnas võib leiduda isik, kes märkab iga väiksematki detaili teie juures. Justnagu Coco Chanel ütles, me peame alati vapustavalt võrratud välja nägema, sest kunagi ei tea millal me saatusega kohtume ja me tahame saatuse jaoks võimalikult head välja näha. 
Nädalavahetus tuleb, kellel veel plaanid tegemata, siis nüüd on viimane aeg šhoppama minna sest allahindlused hakkavad otsa saama. Uskuge mind, ma tean. Õnneks olen ise juba selle hooaja šhoppinguga ühele poole jõudnud ja saan nautida rahulikku nädalalõppu Lõuna Eesti provintsis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar