esmaspäev, 20. oktoober 2014

Endiste kallimate vaimudest

Teate ju küll seda lugu. Poiss ja tüdruk kohtuvad. Pikad jalutuskäigud mere ääres ja pikad laisad hommikusöögid. Mõne aja pärast jõutakse ühisele kokkuleppele, et asi enam ei toimi ja enne kui asi hapuks läheb, mindakse laiali. Alguses on valus, siis avastad endalegi märkamatult, et juba mitu nädalat on möödunud ilma et oleksid teda cyberstalkinud. Võibolla on isegi juba uus potentsiaalne kallim silmapiirile ilmunud.

Ja siis hakkab pihta. Sa näed oma endist kellegi teisega käsikäes jalutamas. Sa satud kassa järjekorras kokku oma eksi sõbraga, kes ei tea kuidas olla ja nii on teil mõlemal kohmetu ja piinlik paratamatu vestlus ilmast ja Ukraina kriisist. (Muidugi on hirmus mis seal toimub aga õnneks on kusagil ikka mõni kriis, millest keegi täpselt midagi ei tea ja kontvõõrastega kulub mõni selline kriis kenasti marjaks ära.) Nii mõnelegi meist pole võõrad ka need eksid, kes kipuvad helistama ja sms-se saatma pärast seda kui vere olemasolu nende soontes voolavas alkoholis on laboratoorselt tuvastamatu.

See on täiesti tavaline ja ma ütleks isegi, et ootuspärane. Kui sa juba olid suhtes, siis sa investeerisid ennast ja tõenäoliselt lootsid vähemalt mingil hetkel, et see ongi see inimene kellega sa tahad võtta kodulaenu, vaielda koeratõu üle ja lapselaste isu kommidega rikkuda. Isegi kui lahkuminek oli rahulik ja ilma üleliigse draamata on see ikka valus ja raske.

Kunagi väitis üks psühholoog, et suhtest ülesaamisele kulub pool sellest ajast, mis suhtes veedeti. Näiteks, et kui suhe kestis neli aastat siis suhte leinamisele kulub kaks. Ma ei saa seda väidet oma kogemuste põhjal ei kinnitada ega ümber lükata. On läinud nii ja naa. Aga seda peab küll mainima, et need endiste kallimate vaimud, mis aegajalt kummitavad ei tee ülesaamist kuidagi lihtsamaks.

Ma ei tea kuidas teiega on aga mina olen oma loomult väga truu. Ma olen terve elu pidanud seda oma iseloomu heaks küljeks. Tuleb välja, et ma olen terve elu ennast lollitanud. Vaadake truudus pole enam moes. Pealegi on see äärmiselt tülikas loomujoon, kui sa üritad parasjagu kellegist üle saada.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar