pühapäev, 26. oktoober 2014

Headest meestest

Kas te mäletate kuidas ma pisut rohkem kui aasta tagasi kirjutasin sellest, et kust leida häid mehi? Ega mina ka enam eriti ei mäletanud, polnud just kõige helgem lugu. Kummalisel kombel on just see lugu saanud kõige rohkem klikke ja kui Google`i käest sama küsida, et kus kõik head mehed on, saadab ta kõik kodanikud esma järjekorras minu juurde. Ja õige ka, sest ma ju tean.

Kus on siis kõik head mehed? Selleks, et vastata sellele küsimusele tuleb kõigepealt kindlaks teha, millised need head mehed üldse on. Ehk siis kõige hirmsam küsimus läbi inimajaloo - Mida naised tegelikult tahavad? Kui seda naistelt küsida siis on nad reeglina väga tagasihoidlikud ja ütlevad, et tahavad normaalset meest. Okei, see on ju täiseti teostatav. Valdavalt puutume elus ju ikka "normaalsete" meestega kokku.

Tõsta, kallis lugeja korraks pilk arvutiekraanilt ja libista pilk üle kaastöötajate. Kas need mehed, kes sinuga samal korrusel töötavad pole siis normaalsed? On küll, vastad sa aga tead, Meelisel on viinaviga, Guidol kodus naine ja kolm last ning Paavole meeldivad üldse teised poisid. Hea küll, mõtleme siis natuke laiemalt. Kuidas on nende meestega kes sinuga sama kontorihoone liftis hommikul tööle sõidavad? Mida saad sa öelda selle mehe kohta, kes sinuga igal õhtul samas trollis koju sõidab või äkki hoopis naabrimehe?

Teate kuidas naised sellistele võimaluste reageerivad? Nad hingavad sügavalt sisse, nägu muutub valulikuks ja läbi kinnipigistatud lõualuude tuleb kuuldavale sügav ohe. Kõigil nendel kandidaatidel ongi mingi kiiks küljes, millest ei saa kuidagi üle olla. Kuna naised on juba aastaid, võib-olla isegi aastakümneid neid "normaalseid" mehi otsinud hakkab neile tunduma, et Eesti on lihtsalt nii väike maa ja sellepärast pole siit võimalik oma hingesugulast leida. Tunnistan ausalt, et kunagi aastaid tagasi olin ise ka üks nendest, kes seda usku kummardas. Täna enam mitte nii väga.

Vaadake, teoorias võib see kõik kena tunduda aga fakt on see, et naisi kes hea mehe otsingul minu blogi peale koperdavad elab nii Eestis, Ukrainas kui Austraalias.

Ma olen veendunud, et ainuke põhjus miks head naised endale "normaalseid" mehi ei leia on see, et nende "normaalsuse" standardid on naeruväärselt kõrged. Üks asi on teismelise tüdrukuna unistada pikast-tõmmust-edukast printsist vale Mazda roolis, teine asi on ka kolmekümneselt pimedalt sellest fantaasiast kinni hoida.

Ei, ärge saage valesti aru, ma kindlasti ei mõtle seda, et oma käe ja südame peaks kohe esimese ettejuhtuva hoolde usaldama. Ma julgustan teid lihtsalt võtma pisut aega, et oma "normaalsuse" standarditele uue pilguga läheneda. Pange paika, mis on teile tegelikult oluline. Uskuge, ka kiilakad, lühikesed ja õllekõhuga mehed võivad olla väga normaalsed. Teiset küljest pikad-tõmmud-edukad võivad olla kõike muud kui normaalsed.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar